FYND !

Godkväll !!
 

Nämde ju igår att jag va på erikshjälpen med kusin, moster och mormor och jag kom inte tomhänt hem idag heller ;)
Nästa lördag ska vi ha halloweenfest och jag var på jakt efter några små gullig snapsglas, helst på fot och det hittade jag faktiskt =) Liksom en ljuvlig ishink med ett superfint mönster
 
 
 
 
Ska försöka hitta några glaskaraffer nästa veckan och arrangera allt på en silverbricka, tror det kommer bli såå fint !
 
Måste ju oxå visa er mina fina halloweenpumpa som jag spraymålade vit förra året och den ä ett väldigt bra exempel på vad lite färg kan göra ;)
Den får stå på silverbrickan på vardagsrumsbordet tills nästa veckan oxå =)
 
 
Denna veckan som kommer nu kommer att bli hemskt hektiskt, har massa saker inplanerat, ska på möte jobbet och planera hur och när jag ska börja arbetsträna,  massa telefonertider med smärtis och magtarm, ska tvätta imorrn och allt vad det innebär med strykning m.m, leta efter vinterdäck till colten och sen fundera på massa roliga saker till partyt på lördag.. 
Hej och håå
 
Det ä nog bäst att kurra ihop sej under filten och samla kraft till veckan som kommer !
Hoppas ni alla har haft en mysig helg 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0