Instagram

Hej !!! 
 
 

ÄNTLIGEN !! har ja fått min nya mobil =)
Har haft en HTC wildfire och den va bra i cirka 1 månad sen började den mer och mer börja likna en seg gammal datorn :/
 
Den nya mobilen ä en LG och det bästa med den är nu kan jag ha instagram =)
Så alla ä hjärtligt välkomna att följa oss och  jag/bloggen heter  så klart lillaskokartongen 
=)
 
Denna veckan ä första veckan som jag har ställt ut ljus i lyktorna på framsidan, hösten ä en av mina favorit årstider just därför att de börjar bli mörkare och man få tända massa ljus både inne och ute =)
 
Ljushusen på symaskinsbordet får hålla en säsong till !!
 
 
 
 
Såå mysigt !!!
och nu ska tändas ljus inomhus oxå =)
<3
 

Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Åh, vad fint! =)

2012-10-10 @ 18:53:09
URL: http://www.lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: Jennys gömma

Ja, visst är det mysigt med alla ljus på hösten! :) Hoppas det är bra med dig. Kram Jenny

2012-10-10 @ 22:04:41
URL: http://jennysgomma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0