Pallar

Hej alla!!
 

När vi städade undan och grejat på altanen hittade ja massa saker som jag inte ville plocka under :/
Särskilt tre vita pallar som mårbacka pelagonerna stod på...
 
De ena pallen passade perfekt på trappavsatsen tillsammans med garderobsblomman ==)
 
 
Hade oxå en stor svart fågelbur på bloppisen som ingen verkade vara intresserad av, så jag tog in och hängde i ena hörnet i vardagsrummet =)
 
 
Stoppade en grön lång fejk blomma och några loppade silversaker !!!
 
 
 
Under eller brevid frågelburen har jag tullill hängare, ni som följt mer känner nog till min kärlek till tullill ;)
Tyvärr har katterna hittade hängaren och börjar leka med och rivit i den fina tapeten /
 
 
 
Hängaren kommer ifrån IKEA =)
Förra december köpte jag en stor vit lykta från just IKEA och den å så fin att jag vill ha den inne.. 
Men vet inte riktigt vad jas´ska ha den, så förslag mottages gärna =)
 
 
Funder på att sätta den på glasbordet som är under fågelburen !!
Så ikväll och imorgon får jag sätta mej ner och fundera =)
 
Besök och följ oxå på instagram där heter bloggen lillaskokartong 
=)
Önsker er alla en  mysig onsdags  själv sitter jag och väntar på att Grey ska börja..
Ska erkänna en sak, jag har gråtit till varje onsdag :/
Får se hur det går idag ;)
 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0