Tofsar

Godkväll !!
 

Jag är nu så nöjd med dom nya gardinerna och det som gjorde det så en grå tofs, så jag ka nu verkligen förstå maria montazamis kärlek för dom ;)
Smsade massa bilder till kusin Vicki för feedback och tips, va så lessen igår för det blev inte alls så jag hade tänkt mej.. Det saknades nått och dom liknade panellängder och det ville jag absolut inte :/
Så idag  sydde jag jag en xtra kanal för att skapa mer veck och så försökte ändra form på dom genom att provat med handdtag men vicki smsade igår tofsar ? och jag kunde inte riktigt få bort dom ur huvudet..
Så jag tog med mej lillasyster och åkte till textilcompaniet och där hade dom massa fina !
Så det blev valet svårt mellan vilken färg, grå eller vita ?? 
Valde tillslut gråa för jag ville ha nått som skulle bryta av allt det vita men ändå matchade tygen..
Blev riktigt nöjd med dom gråa när jag kom hem och hängde upp dom, tror att dom vita hade smält in i tyget och då inte hade tillfört det som behövdes =)
 
Så här fint blev det iaf =)
 
Valde att hänga tofsarna på gardinlängderna för att visa upp dom mera och fastnade just för dessa tofsarna för dom hade inte det nästan flätade upphängnings bandet som dom brukar ha och att dom hade lite bling i dom ;)
 
 
 
 
Vill inte ta bort hissgardinerna för dom ger rummet ett mera ombonat intryck liksom massa kuddar i soffan och vissa kuddar matchar nu gardinerna ;)
 
 
En av dom kuddarna kommer väl till pass som skämskudde nu när bonde söker fru sänds nu på fyran ;)
<3

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Blev ju jättebra det där!!
Hihi jaa skämskudden är ett MÅSTE i årets Bonde...! ;)

Ha det bra!

Kram Liza

2012-10-17 @ 21:17:39
URL: http://lizaslantliv.blogspot.se/
Postat av: Stina

Du kan fixa till det du.:-) Kram

2012-10-18 @ 08:41:45
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Therése

Blev ju jättefint ju!

Kram!

2012-10-18 @ 15:10:32
URL: http://grejsaker.blogspot.com
Postat av: hoppsan

wow. va mycket grejer du har!

2013-09-08 @ 14:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0