Aston Villa

Hej !!
 
 

Hotellet hade visst WIFI så då passar jag på att slänga iväg ett inlägg =)
Nu ä vi iaf på plats på Aston Villa, 5 minuter ifrån Sahlgrenska.. 
Tågresan och spårvagnsresan gick toppen bra, himla smidigt med sms biljetter =)
 
Så här ser hotellet ut som vi bor i, jättegulligt.. !!
 
 
Hotellrummet ä helt ok, inte det finaste vi bott i men heller inte det värsta 
 
 
Dom har kanal 6 här och det ä kul o se Simpsons, Family Guy, tur för Precious iaf ;)
 
Vi har en jättefin utsikt från rummet och där under äppelträdet, mitt i göteborg stod det två rådjur !!
 
 
När vi kom hit så var massa god fika uppdukat till oss
Så ä bilden på den mamma ;)
 
 
Har inte varit nervös på hela veckan eller helgen, men nu när vi äntligen är plats och vi kollade in vart avdelning var så börjar nerverna spöka. 
Jag ä inte nervös inför själva undersökningen, detta blir ju min 5 ERCP utan vad den visar.. !
Om alla tryckena i gall o bukspottkörteln ä normal då vet doktorerna inte vad som ä fel och det ä helt otroligt läskig tanke =(
Imorrn 07.30 ska jag vara på avd 132 iaf för provtagning innan mm.. !!
 
Önskar er alla en mysig söndagkväll 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0