Karlstad

Godkväll igen !!
 
 

Nu när jag håller på att rensa och försöka sälja lite saker så  har vi helt plötsligt lite mer plats och då är jag snabb med att fylla ut den platsen ;)
 
Fyndade denna ursöta sockerströare på facebook igår och har hämtat den idag =)
 
 
O den perfekta platsen för den blev på hyllplanen i köket, har varit på jakt efter något passande att ha tillsammans med min kak och pasta burk.. Allt enligt mina egna lag om tre ;)
Det blev riktigt bra och nu ä jag väldiigt nöjd med hur hyllorna blev och allt som står på dom
 
 
Har varit i karlstad idag tillsammans med lillasyster, vi gick på stan och lunchade innan jag skulle vara på smärtis.. 
Pratade med psykologen först och sen skulle syster Elisabeth ta bort elektroden och ont det gjorde.. 
Alla ni som haft en EDA eller ryggmärgsbedövnining vet vad jag pratar om.. 
Kändes som hon drog ut ett svärd ut ryggen och efter åt så kändes det lite som en nerv hade kommit ikläm, tur att det försvann lika fort som det kom.. 
 
Kom hem med några påsar oxå, två nya tröjor, fick den blåa gratis p.ga presentkort och rabatt, den randiga letade jag länge efter och blev så glad när jag hittade den.. 
Sen fick nya turkosa örhängen och ett guld halsband följa med hem.. 
 
 
Imorrn har jag massor att göra, ringa massa samtal inför salhgrenska, tvätta och börja packa lite.. 
Leverproverna och bukspottkörtel värdet hade gått ner lite så det blir en resa till sahlgrenska i nästa vecka, känns gött när det ä gjort och vi ä hemma igen !!
Nu ska jag ägna mina pelargoner lite uppmärksamhet =)
 
Önskar er alla en fortsatt mysig torsdagkväll 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0