Lördag

Hej alla !!!
 
 

Imorse fick jag ett ryck, orkade inte vara hemma och glo, ville åka någonstans och få nått annat och tänka på.. 
Stackars Precious men stället som alltid får mej på bättre humör är Esters Café =)
 
Så vi styrde colten mot Långserud, kom dit köpte fika och drack kaffe i solväggen där. 
Lovely !!!!

Ännu bättre blev det när jag insåg att den underbara fågelholken som jag har tittat på dom tre senaste gångerna som jag har varit där, den var nedsatt till halva priset =)
Så den fick följa med hem och hänger nu i vårat enda träd på baksidan tillsammans med den turkosa lyktan och pensér ifrån i våras =)
 
 

 
 

 

När jag ändå var på baksidan passade jag på att plocka en liten bukett med luktärter, lavendel, snöboll, oregano blommor och tro det elller ej mini pensér som växer som ogräs i min sandlåda..
För 3 år sen planterade jag 12 pensér på våren och fast jag rensat och bytt jord kommer dom tillbaka, konstigt nog.. 
 

 
En liten vas i fattigmanssilver passade perfekt liksom platsen på silverbrickan bland alla ljus
 

 

 
Vi hann oxå med ett besök på erikshjälpen där tre fynd fick följa med hem varav ett står på torkning på altanen ;)
 
Nu till nått helt annat, hör hela tiden av familj, arbetskamrater och vänner att den o den läser bloggen.
Vilket ä helt otrooligt roligt men nu ä ja lite nyfikna vilkna ni egentligen är, vissa vet jag ju om som te.x dom som kommenterar här eller på facebook sidan och jag blir så glad för varje kommentar och feedback jag får.. Det ä det som ä lite grejing med bloggeri.. Inte allt men en del..
 Bloggen är ganska välbesökt  och det vore så kul och veta vilka som ä på besök...
Ännu roligare om ni kommenterar, så jag får chansen att besöka er om ni har en blogg/hemsida..
Vet ibland att det inte går att kommentera pga nått strul med blogg.se
Jag själv får erkänna är väldigt dålig att besöka andra bloggar och kommentera, lusten finns men inte orken..
Nästan all min energi går till fungera just nu känns det som :/
Funderar på om det finns den som nån te.x som följt bloggen sen jag började blogga 2010 ( som inte ä familj eller kompis då ;) )
 
Ikväll blir det filmmys, ska tända alla 40 värmeljus och titta på Hungergames =)
Hoppas ni oxå får en mysig lördagkväll 
<3

Kommentarer
Postat av: Limpalinn

Här har du mig :) har läst din blogg ca ett halvår ungefär!

2012-09-01 @ 20:30:11
URL: http://limpalinn.spotlife.se
Postat av: Anonym

Klart jag följer din blogg:)) kram nina

2012-09-02 @ 11:28:48
URL: http://Ninahallstenssonnewton.blogspot.com
Postat av: Sara

Jag läser din blogg! Jag vet inte hur jag hittade den, och jag känner dig absolut inte, men nu kikar jag in dagligen! Antagligen för att jag som du älskar loppis, secondhand, vitt osv. Kämpa vidare :-) Sara

2012-09-02 @ 15:07:00
URL: http://sarasaharan.blogg.se
Postat av: evelina

Jag följer dig via bloglovin och gillar din blogg på facebook. Hur jag hamnade här minns jag inte. Men jag dras till inrednings och pysselbloggar när jag saknar mitt sommarhus. :) Jag tittade Hunger games för några dagar sedan. En riktigt bra film. Hoppas du haft en mysig helg!

2012-09-03 @ 21:27:41
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0