Missoni

Godkväll !
 

Det kan väl inte vara många som har missat missonis samarbete med Lindex och rosa bandet ?
Jag ä galen i randigt och önskat mej en missoni tröja sedan första gången jag upptäckte märket.. 
Men de ä nog svårt att få ekonomin ihop när man ä sjukskriven, så den önskan har fått stått åt sidan..
Därför blev jag så glad när jag läste om samarbetet i en modeblogg och ännu gladare när jag såg bilderna och va fina kläderna var =)
Så imorse ringde mamma och väckte mej och två minuter över tio så var jag och lillasyster på plats i Lindex butiken =)
Tråkigt nog så hade dom inte tröjan som jag hade tittat ut så det fick bli ännan tunika med samma ränder men andra färger !
 
Photo: Denna dagen började ju bra :) o bättre blir det om en stund, lunch & systermys :)
 
Här ä den fina tunikan !!
 
På fredag ä det marten här hela helgen och då ska den premiär användes, funderar bara på vad jag ska ha för leggings till.. svarta blev inte så fint, bruna tjocka stickade va oxå fint men jag har inga bruna stövlar eller jacka :/
Så kom gärna med förslag vad ni tycker skulle passa bra =)
 
Det har haft xtra jobbigt dom senaste veckorna, mycket ont, illamående, inte orkat äta ordentligt, sovit dålig.. gått ner 3 kg på två veckor.. kul o gå ner i vikt men hade hellre gjort av rätt anledning och inte för att jag inte har orkat äta ordentligt...
Så därför unnande vi oss en förmiddag på stan, lunch och gåing i Säffles få affärer ;)
Stannade förbi goa Natalie som klipper mej och där köpte jag hårfärg, så imorrn får syster yster hjälpa mej att göra mörka slingor =)
Det ska bli skönt med lite förändring och jag känner att jag måste försöka hjälpa mej själv att komma ur denna svacka som jag har kommit in i... o en ny fin hårfärg ä ett fjantigt men ändå ett försök.. !
 
Imorrn hoppas jag att jag fortsatt mår så bra att jag orkar till erikshjälpen.. ska leta tallrikar till mitt kommande hemmagjorda kakfat =)
Hoppas ni alla har haft en bra start på veckan och kom nu gärna med tips om vad jag kan matcha tunikan med =)
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0