MYS

Godkväll !!
 

Har haft ett par jobbiga dagar med mycket ont, illamående =(
Så nu ikväll försöker jag pigga upp mej själv med vanligt hederligt fredagsmys !!
 
o vad vore ett mys utan massa ljus =)
 
 
När jag var på hobbyaffärn i veckan så hade dom en massa grejer till att göra ett eget kakfat, det blev jag väldigt sugen på.. Så imorrn ska jag iväg til erikshjälpen och leta efter vanliga vita tallrikar.. =)
Sen blir det 2 års kalas i Forshaga och helgen avslutas med ett IKEA besök på med kusin Ocka. 
Vi ska leta tyg till gardiner och jag måste ha mera ljus =)
 
Så jag önskar er alla goa läsare o besökare en riktigt mysig helg !
Lämna gärna ett spår efter dej, då blir jag så glad
<3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Fredagsmys är det bästa! :-)

Kram

2012-09-22 @ 14:22:50
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se
Postat av: Nettan

Åh vad mysigt det ser ut med alla ljus och allt annat fint!
Hoppas du känner dig piggare:)
Kram/Nettan

2012-09-25 @ 08:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0