Netto

Godkväll !!
 

Fattigmanssilver,vitt, spets och vita snirkliga lyktor ä nått av det finaste som jag vet och när såg dessa i annonsbladet ifrån NETTO så kunde jag inte låta bli dom =)
 
 
3 stycken för 129 kr =)
Inte dom största lyktorna kanske men kan bara tänka mej va fina dom kommer vara när man tänder ljus i dom, allt det fina snirkliga mönstret på toppen !
 
 
Gillar inte riktigt att ha alla tre på samma ställe, oftast ä det finare att placera ut dom...
Två stycken va ganska lätta att placera ut, dom lilla passade perfekt på den nya tallrikhyllan tillsammans med dom två ljushusen..
Tallrikshyllan ä nu på plats och allt tulli lull ä på plats, hängades i knopparna.. Men har inte riktigt bestämt mej för vilka tallrikar/brickor jag ska ha hyllan än.. 
Har limmat ihop några olika vita tallrikar, så förhoppningvis ä dom torra imorrn..
 
 
Den stora hittade jag en ledig krok till på framsidan.. 
Tyckte inte att det räckte med 3 stycken redan ;)
 
 
 
Det ä det bästa med hösten, att få tända massa ljus, lyktor och lampor, så myysigt =)
Nått som oxå hör hösten till är ju mysiga halsdukar och raggsockar, hittade en massa ulliga o mjuka garnnystan på NETTO, så nu har jag letat fram quickkniten så nu ska det stickas en lång, randig, mysig och varm halsduk =)
 
 
Imorrn står ett besök till smärtis på schemat och så har Ammy kommit till oss igen, hon löper och måste därför bo hos oss i några veckor =)
Så hoppas att ni har haft en toppenstart på veckan 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0