Pumpor

Hej !
 

Vi bor i ett kaos just nu, vardagsrummet ä belamrat med saker ifrån bloppis, kläder, och
, strykbrädet och massa tvätt som jag har tvättat idag.. 
Hatar att stryka så jag gjorde hälften idag och hälften får jag ta imorgon om jag inte lyckas övertala mamma att hjälpa mej ;)
 
Har ju glömt och visa vilka gulliga små gråa pumpor jag fyndade på Esters Café sist vi var där.. 
När jag kommer hem ifrån Sahlgrenska i nästa vecka ska jag börja göra höstarrangemang och kan inte vänta tills jag får pryda arrangemangen med dessa godingarna =)
 
 
och eftersom det ä fredag så bjuder jag på lite mysbilder ifrån vardagsrummet =)
 
 
 
 
 
Efterlyser oxå dej som lämnade den anonyma kommentaren att du ville köpa örhängena, lämna gärna en kommentar om vem du ä om du fortfarande vill ha dom =)
 
Önskar er alla en riktig mysig fredagkväll 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0