Tallrikshylla

Godkväll !!
 

Nu äntligen är tallrikshyllan på plats och jag ä riktigt nöjd med innehållet oxå =)
 
Samtliga tallrikarna ä ifrån loppis och jag fick limma ihop tallrikarna på översta planet för dom fick inte plats i skåran..
Här gäller oxå min lag om tre ;)
Tycker det ä fint med olika storlekar, former och blommiga mönster =)
 
 
o tullilullet på knopparna längst ner domineras av ljushus och lyktor =)
 
 
I våran lilla hall ä det gråbeiga Hemnes byrån den enda möbeln som vi har och där har jag oxå grejat lite när jag ändå va i farten.. 
Bytte ut det silvriga kakfatet mot den mellanstora lyktan ifrån NETTO och nytt arrangemang gjord på en loppad skål, värmeljus och vita stenar som jag plockade på våran bröllopresa =)
 
 
 
Den stora glasskålen ä ett loppisfynd som jag har funderat länge på vad jag skulle göra med..
Men detta blev jag nöjd med, roligt med nått nytt och ljus, ä ju galen i ljus :D
 
 
 
Ikväll kommer skämskudden fram, de ä ju bonde söker fru ikväll ;)
Imorrn väntas det en heldag på CSK, dom lämnade återbud i tisdags så imorrn ä det dags igen !
Hoppas ni alla har en mysig kväll 
<3

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad fint du fixat i din hall, det måste ju verkligen kännas bra att komma hem då! Du är så pysslig o duktig att fixa fint!
Kram/Nettan

2012-09-25 @ 08:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0