Lillebror

Godkväll !!!
 
 

Kan inte riktigt förstå att min lilla Lillebror är 18 år nu och börjar bli vuxen !
Han fyllde den 25 och idag hade han kalas... 
För mej kommer han alltid vara den lilla knubbiga rödbruna håriga ungen som kletade läppstift och ögonskugga på min spegel, ungen som stampade på semlorna i Holgers skyltfönster och sågade bort fotstegen på stegen så hans pappa ramlade ifrån taket och nu är han nästan vuxen och stor...
Han kan gå på puben, köpa snus, cigaretter, folköl och köra bil.. 
Helt otroligt va tiden går fort.. 
 
Så Grattis i efterskott älskade Lillebror Marcus <3 
 
 
Mamma hade gjort tacopaj och prinsesstårta och bjöd på..
Här ä några bilder ifrån kalaset =)
 
 
 
 
 
 
Många har frågat om tavlorna som jag bloggade om här i veckan, min svärmor köpte dom i en inredningsaffär här i Säffle men dom ä av märket miljögården så dom borde finnas i butiker som har det märket =)
 
Mera syskonmys blir det förhoppningsvis imorgon för då ska ja o syster yster på shoppingtur till Karlstad, behöver lite nya kläder som inte är för stora.. Nästan alla mina kläder hänger på mej pga jag har gått ner så mycket i vikt, kul  iofs men det ä varken fint eller snyggt.. 
Så det behövs lite nytt och vi både behöver komma iväg och bort och göra nått roligt.. 
Ska även in på IKEA och kolla o förhoppningsvis köpa tyg till ett draperi till planteringsbordet.. =)
Under helgen ska jag oxå försöka hitta tid till att plantera och så.. 
Köpte idag pelargoner till köksfönstret och mera penséer till ett litet bord som vi har på framsidan... 
 
Önskar alla en riktigt go o mysig helg och kolla gärna in INSTAGRAM sidan (lillaskokartongen heter bloggen där ) och kolla vad jag gjorde för första gången iår ;)
 
<3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kul att följa dig på Instagram, det är jag som är semecco.

2013-04-27 @ 06:34:13
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0