Trollsta

Godkväll !!!
 
 

Mår fortsatt hyfsat och igår kväll grejade jag klart det nya sidebordet.
Vi har haft en stor otymplig fotölj som ingen har suttit i och bara har varit i vägen och tanken med skänken har funnit ett tag och jag har haft en klar bild över hur ja har velat haft det och det blev mycket bättre än vad både Precious och jag trodde =)
Jag ville fylla skänken med saker och ting som jag tycker xtra mycket om och för ni som har följt mej ett tag vet att det betyder blommor, spets, pärlor och ljus bl.a
 
 
Blev så glad när hittade denna poster på Lagerhaus för jag ville ha en större tavla över skänken, ramen ä den gamla pålitliga ribba ifrån IKEA =)
 
 
På den vänstra sidan ä det blommor och grönt som gäller..Murgröna, pärlhyacinter och tulpaner ä det som gäller nu =)
Med spets och pärlor som förstärker =)
 
 
 
 
I mittten står silverbrickan med med massa ljus !!!!
 
 
Och längst till höger står betongljusstakarna på mina " biblar " " Lev Vackert " och " Romantiska hem "
 
 
Glasängeln fick jag av min goa svägerska Becca i julklapp förra året !!!
 
 
Ytterligare ett fynd som följde med hem ifrån IKEA sist ä denna prickiga mattan som oxå var en nyhet.. 
Säkert helt omöjllig att städa o dammsuga men den va så gullig att jag inte kunde låta bli !!!
Sen tycker jag det ä snyggt med svarta accenter som bryter av allt det vita och gråa
 
 
Dagens Instagrambild ä en bild på mej när jag håller o grejar och donar på baksidan..
 
 
Vi har storstädat bort hösten och vintern och tagit fram bordet, stolar och soffan.. Om någon månad kommer hela altanen vara fylld med sommarsaker och blommor.. Riktigt längtar dit !!!!
Framsidan fick oxå en makeover idag, planterat vårblommor och gjort nya arrangemang på symaskinsbordet.. 
Dom bilderna kommer imorgon ;)
 
Önskar er alla en mysig lördagkväll <3

Kommentarer
Postat av: Tess Tingberg

Skönt att du mår lite bättre. Håller tummarna att det håller i sig! Stor kram

2013-04-20 @ 19:48:31
URL: http://www.tensfoto.se
Postat av: Vicki

Åh va kul att du bloggat!! Blev jättefint med sidobordet! Mattan va jättesöt, passar ju tyvärr inte till allt mitt bruna ;)..... men kanske kan inköpas till Amalia lr Mathildas rum där det är svart =)
Puss på´rej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0