Varmt !!!

Hej !!!
 
 

För ett år sen idag satt jag o lillasyster och skrek och grina i soffan när Loreen vann Eurovision.. 
Samma sak kommer inte hända i år iaf, det ä jag såå säker på !!!!
 
Idag har det varit så varmt, soligt, kvalmigt men ska inte klaga egentligen, har längtat efter varmare väder.. 
Har fått massor gjort idag, sytt till planteringsbordet, vet inte riktigt vad det kallas för :/
Men det ä för att gömma alla fula krukor under själva bordet.. Men har lite mer att greja med bordet så ni får vänta tills imorgon på bilder =)
Ska även så krasse och luktärter imorgon !!! 
 
Fick äntligen tummen ur och tog ut pelargonerna på altanen, några ä fina och blommar redan, känner faktiskt väldigt mallig över att dom ä 3 år gamla och jag har lyckats övervintra dom och fått flera sticklingar..Andra behöver lite mera sol och värme 
Så nu ä ett hörn på altanen redo för sommaren, denna bilden kommer ifrån INSTAGRAM !
 
Ser fram emot ljumna sommarkvällar och få  tända i den stora vita lyktan som kommer ifrån IKEA !
Imorgon står 25 års kalas för Kusin Mathias på agendan =)
 
Men nu ska jag fortsätta mysa med Herr Alfie och Eurovision !!!
 
<3

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej gumman !!

Ska bli spännande o se vad du har gjort med planteringsbordet !
Kramar

2013-05-18 @ 22:54:10
URL: http://skabbyliv.blogg.se
Postat av: Lizas Lantliv

Men Hej!
Va kul att se ett inlägg ifrån dig!
Så fint du gjort på altanen!

Ha det bra!

Kram Liza

2013-06-02 @ 11:22:38
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej! Det var länge sedan jag besökte dig här. Hoppas det är ok med dig, hos mig har det hänt en del. Kram!

2013-10-17 @ 01:01:12
URL: http://liilah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0