Vitsippor

Godkväll !!
 
 

Har haft en riktigt jobbig period med mycket ont, illamående, dålig aptit och livet har känts pyton !! 
Var på akuten i fredags och blev insatt på lite kortison så sakta men säkert börjar jag känna mej bättre =)
 
Har försökt att greja och dona det jag orkar och altanen ä det som jag tycker mest om att greja med nu, blommor att plantera, håller på att sy en vimpel och ett förkläde till planteringsbordet.. =)
 
Tog en kvällspromenad med mamma och hundarna och kunde inte motstå att plocka vitsippor, ä inte det ett vårtecken så vet jag inte vad.. 
En riktigt stor bukett pryder det nya skänken i vardagsrummet !
 
Alla bilder kommer ifrån dagens uppdatering på INSTAGRAM !
Hoppas ni följer mej/oss där =)
Under namnet lillaskokartongen hittar ni oss <3
 
 
 
Har massa inplanerat denna veckan, en del mindre roliga och andra roligt =)
Erikshjälpen på onsdag och det ser jag framemot, riktigt längesen jag var där.. 
På torsdag stormöte med min handläggare på försäkringskassan och arbetsförmedlingen.. 
Mina sjukpenningdagar börjar ta slut och det finns en möjlighet att arbetsförmedlingen kan hjälpa till så jag får arbetspröva på mitt fasta jobb på sjukhuset och få betalt av dom.. Får se vad dom säger.. !!
Kanske kan passa på med lite shopping när vi ändå ä i karlstad =)
 
Hoppas ni alla goa besökare och följare har haft en riktig mysig start på veckan 
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder! Ser riktigt mysigt och hemtrevligt ut! :)

Kram

2013-05-14 @ 17:48:30
URL: http://ometthus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0