Änglar

 
Hej igen !!!
 
 
Har bloggat mycket kring våra altan och blommor, så därför tyckte jag det var dags för något nytt och inte bara bilder på blommor. 
Jag får lätt dille på saker ifrån allt ifrån godis, mat, färger och såklart inredningssaker.
Så när  man tittar på våran vita månbord som vi har i vardagsrummet så tar det inte länge förrän jag ser mitt dille nämligen änglavingar. =)
Den som ser först och är störst ä den änglavingen som hänger på fönsterluckan.
 
 
Jag är galen i mitt vita runda ljushus, såna hus ä oxå ett gammalt dille, tror jag mer än 7 stycken runt om i Skokartongen men kring ljushuset hänger det oxå en vinge. 
Liksom på den vita kronan. 
 
 
 
Mitt absoluta finaste ordspråk som var så modernt för bara några år sen.. 
Det fanns överallt och nu verkar folk var trötta på dom men jag älskar den ordspråket och det sa prästen när vi gifte oss fast på svenska. 
Det ä målat på bordet och sen står det på tegelpanna som jag köpte ifrån finaste Emma.
Den syns lite i bakgrundet på bilden .
 
 
Man skulle tro att det skulle räcka med änglar och vingar, men det finns faktiskt två till.. ;)
En på bordet brevid kronan under en kupa.
 
 
Den sista finns i en stor, riktigt stor vit lykta som jag ropade in på auktion för nått år sen och fick knappt med in i bilen.  Men den är såå fin !!! =)
 
 
 
 
Ber om ursäkt för dom oskarpa bilderna, vet inte riktigt vad som har hänt med min kamera :(
 
Måste bara visa er mina stiliga Lillebror som tar studenten denna veckan och igår var på hans bal. 
Det var en mäkta stolt storasyster som var med och tog bilder såklart =)
På visa kort ä han en kopia av sin pappa och på kort med oss tillsammans tycker jag ä vi är lika. 
Oavsett var han såå fin igår <3
 
 
 
 
I eftermiddag/kväll tänker jag ta tag i ett ganska nygammalt lite projekt, behöver bara lite ståltråd.. 
Det finns en liten smygtitt på INSTAGRAM..
Hoppas på bilder ikväll eller imorgon, beror på hur det går ;)
Hoppas ni har soligt och varmt liksom det ä här.. =) !!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0