Året som gick

 
 
Hej !
 
Tänkte berätta/visa er några höjdpunkter ifrån året som jag hade paus ifrån bloggeriet.. 
 
Vi hyrde en stuga i Grebbestad i slutet av juli tillsammans med min mamma. lillasyster, precious, Moster Ingalill, Stefan, Kusinerna Mathias, Ocka, Jimmy och våra tre gudbarn =)
 
Här ä mamma, jag och Precious på bryggorna i Grebbestad =)
 
 
 
 
 
I slutet av augusti var dags för Annelundsfesten och förfest i Skokartong. 
LIllasyster, Ocka, Jimmy och Mathias kom och som vanligt blev det Cosmopolitians ;)
 
 
Kvällens stora favorit, Jelloshots ;)
 
 
Jag och Lillsyster Monie 
 
 
Monie och Ocka 
 
 
 
I september började jag arbetsträna på vårdcentral, tråkigt nog blev jag inlagd på sjukhuset 3 veckor efter och hela den arbetsträning blev inte bra, så synd 
 
 
31 oktober fyllde finaste kusin Ocka 30 år och hade då halloweenfest, i brist på fantasi gick jag som sjuksköterska och Precious som Jax i Sons of Anarchy
 
 
Jag, Ocka och Monie 
 
 
Sequele, jag, Precious och Jimmy =)
 
 
Hela hösten och vinter var väldigt jobbig så när jul kom hade jag inte orken till att pyssla och greja som jag brukade och ville.. 
 
 
Det enda pysslet vi gjorde var en egen julgran, tog granris och klädde hönsnät så det blev en liten gran !
 
 
Nyår var lugnt här i Skokartongen liksom januari. 
7 februari fyllde jag 30 år och dagen började med att mamma och mina syskon kom och väckte mej med frukost och paket ! =)
Fick delar ur en servis ifrån miljögården som jag samlar på 
 
 
Men det bästa jag fick är ändå diamantringen ifrån Precious <3
 
 
 
Det blev mera firande när jag blev firade av släkten när vi alla gick till harrys och åt. 
 
 
Riktigt kul att Luis kunde vara med.. !!! 
Jag fick en drink som var riktigt god, den heter perfect gentleman och smakar persiska.
Mumma !! 
 
 
 
Lillasyster och jag !
 
 
Ocka o jag 
 
 
Finaste kusin Vicki och Moster Monica
 
 
 
Våren har kommit och gått och nu är det sommar igen. 
Mycket tråkigt har hänt under året med ont,illamående, blödiga kräkningar, försäkringskassan, rehabmötet, längtan efter få komma tillbaka till jobbet m,. 
Så därför ä så kul att titta tillbaka och komma alla roliga stunder.. 
O mera kommer, älskade lillebror tar studenten med massa firande och bal. 
Älskade lillasyster monie har tagit körkort ( det har lillebror oxå gjort ), jag har blivit moster till goa hunden Milo, hon är på väg att flytta hemifrån.. 
Väntar på ansökningar till universitet
Hej o hå, så det ä fullt upp framöver
 
Hoppas ni vill följa med oss här i Skokartongen framöver.. <3
Tänker blogga längre fram i veckan om jag mina projekt under året, nya som gamla, färdiga och ofärdiga !
Önskar alla en fortsatt mysig måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0