Fågelholken II

 
Hej alla !!!
 

Då var midsommarhelgen snart slut och vi har haft en väldigt mysig midsommar med firande av bröllopdag, jordgubbstårta, grillning och hemmagjord beasås =)
 
Lite grejing har jag klämt in och gjorde färdigt den gamla fågelholken och är supernöjd med hur den blev !!
 
 
Servetter ifrån IKEA, spets och lim ä allt jag använt för fågelholkens makeover =)
 
 
 
 
 
Den blev tusen gånger finare än den var och nu tillbaka på sin plats på hyllan på altanen tillsammans med silverfallet och luktärtorna 
 
 
 
 
Hoppas ni alla har haft en lika mysig midsommar som vi har haft..
Imorrn ringer min sjuksköterska ifrån magtarm och jag hoppas jag slipper läggas in på sjukhuset men hellre nu än om två veckor när Precious börjar på sin semester.. 
Så jag håller tummarna !!! 
Men nu avslutningsvis till något roligare, titta oxå gärna in  och följs oss även  på INSTAGRAM =)
Där finns bilder på nått riktigt gott ;)
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0