Fynd !!!!

 
 
Hej !!!
 

Efter några om och men åkte jag och mamma på en snabbtur till Erikshjälpen idag och jag tror alla pensionärer i hela Säffle var där idag ;)
För en gångsskull hade jag tänkt över jag skulle behövde eller titta lite extra över.. 
Krukor/Urnor, stor silverbricka och piedistal stod på listan och jag hittade faktiskt alltihopa. =)
 
 
 
 
Några behöver lite färg men silverbrickan blev jag riktigt nöjd över !
Ännu nöjdare blev jag av den lilla vita kanna som jag såg i ögonvrån högt upp i en hylla. Fick nästan armbåga mej fram mellan hyllorna .Priset gjorde den nästan ännu finare, ynka 10kr.
Den ä nog försommarens bästa fynd hittills ;)
 
 
Blev oxå nöjd med piedistalen som hade plats för mera blommor än den som jag hade tänkt. 
Färgen på den blev jag dock inte nöjd med så stackars Precious får måla ;)
 
 
Mår fortfarande inte på topp så det blir lugnt på grejandefronten =)
Har dock bekymmer med en av mina mårbackapelargoner,
så besök gärna Skokartongens INSTAGRAM där vi heter lillaskokarongen och ge mej lite goda råd. 
Att skattebäringen kommit gör dagen bättre =)

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Jaha där ser man. Jag jobbar på en akutvårdsavdelning :)

2014-06-05 @ 03:02:54
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0