Lill

 
Hej och Glad Pingst !!
 

Vi var till Karlstad igår, Bergvik och IKEA stod på schemat.. 
Fick med mej allt som ja hade tänkt mej och dom håller jag på att greja med nu..
Våran altan har sol nästan hela dagen och kvällen och har haft antal olika gardiner,jalusier och cafegardiner som har varit helt ok.. 
Det slog mej när jag tog ner en gammal Lill längd som hade hängt över planteringsbordet, att varför hänger jag inte Lill gardiner i varje "fönster " på altanen, nästan skapa ett fönster i ett fönster om ni förstår :/
Så det håller jag på att greja idag, liksom plantera dom sista blommorna o ta sticklingar.. 
Så mera bilder kommer förhoppningsvis ikväll så dagens INSTAGRAM får duga nu.. 
Tråkigt men det ä allt nått ;)
 
 
Hoppas ni alla får en solig och varm Lördag <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Liza

Åh, om du sitter med IKEA-grejjor så är du road! ;) ..det har ju en tendens att alltid komma i hundra bitar! Förresten, vad fint det blev med alla blommor:).

2014-06-08 @ 20:38:57
URL: http://lizasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0