Prismor

 
Godkväll alla !!!!
 

Nu ä den fullspäckade veckan slut, Lillebror har nu tagit studenten, bal, firande hemma är nu färdigt. 
Har härjat runt så jag inte hunnit med att blogga om mitt nygamla projekt som utlovade både här och på INSTAGRAM. 
Men nu kommer det.. ;)
Vi har en liten plätt på baksidan med rabatter, pallkragar och ett yvigt stort träd.. 
 
 
 Vill egentligen hänga små lyktor i trädet men törs inte ifall hela trädet börjar brinna men jag håller på att greja med en kompromiss. 
Vi har sol hela dagen här på baksidan och ville ta vara på solen samt hänga upp något i trädet..
Svaret blev prismor, det ä andra året som det hänger prismor i trädet, orkade inte greja med det förra sommaren men nu iår kom nya upp. 
 
 
Kombinerade stora och små prismor tillsammans med min gamla fotlänk som gick sönder..
Det blir lite xtra glittrigt eftersom fotlänken bestod helt av små kristaller. 
Bara krokade i hänget som var på fotlänken på själva prisman. 
Är supernöjd hur det blev, för jag blev så sur när den 2 dagar gamla fotlänken gick sönder.. 
Så detta känns som en bra kompromiss ;)
 
 
 
 
Måste bara visa er bilder på min finaste Lillebror som var så stilig när han tog studenten igår !
 
 
Här ä vi alla tre syskon <3
 
 
Hjälpte mamma med dukning och ville dekorera borden med blommor men det fanns inte så mycket som ett blad i affärerna eftersom alla verkade vilja ha blommor inför grundenten/studenten. 
Så det blev att ta blommor som jag redan hade, gjorde små rosa arrangemang med pelargoner, rosmarin, murgröna och surfinor. =)
 
 
 
 
Nu ser jag framemot en lugn helg !! =)
Önskar er detsamma <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0